صفحه در دست تعمیر حرفه‌ای بسازید!

4/5 - (1 امتیاز)

صفحه در دست تعمیر یا بروزرسانی یکی از ابزارهای بسیار خوب برای هر سایت یا وبلاگ هستش. شاید شما هم گاهی اوقات یک مشکل جدی در سایت‌تون رخ داده باشه که شاید بخواهید برای مدتی سایت رو از دسترس خارج کنید تا مشکل رو حل کنید. این راه کار از به وجود اومدن مشکل در موتورهای جستجو برای سایت شما جلوگیری می‌کنه.

افزونه در دست ساخت وردپرس

اگر سایت شما مثلا در قالب اون یک مشکلی پیدا کنه یا اینکه یک افزونه یا چیزی نصب کردید که باعث بشه سایت و مطالب اون بهم بریزه در اینجا با فعال کردن حالت در دست تعمیر، سایت رو برای مدت کوتاهی غیر فعال می‌کنید تا بتونید مشکل رو حل کنید. حالا شاید بپرسید چه نیازی به این کار هستش؟ خوب باید بگم اگر در حین حل کردن مشکل ربات‌های جستجو و کاربران وارد سایت شما بشن اصلا جنبه خوبی نداره و یک نمره منفی برای سایت و اعتبار و تخصص شما و سایت‌تون براتون ثبت میشه، فکرشو بکنید کاربری که به سایت‌تون میاد و با بهم ریختگی یک قسمتی از قالب روبرو می‌شه چه ذهنیتی از شما براش به وجود میاد؟؟! اما با ساخت چنین ابزاری می‌تونید از چنین چیزی جلوگیری کنید.

ولی نگران نباشید احتیاج نیست شما دست به هیچ طراحی خاصی برای ساخت یک صفحه در دست تعمیر بزنید! من به شما یک پلاگین فوق العاده حرفه‌ایی رو معرفی می‌کنم که می‌تونید در کمترین زمان یک چنین صفحه‌ایی رو بسازید. اسم این افزونه Maintenance هستش که امکانات خیلی بالایی داره.

امکانات کلیدی پلاگین Maintenance:

  • دارای لایه‌های واکنش گرای داینامیک
  • قابلیت تمام صفحه خودکار
  • دارای پنل تنظیمات حرفه‌ایی
  • امکان آپلود لوگو
  • امکان آپلود پس زمینه
  • دارای قابلیت انتخاب رنگ
  • قابلیت فعال بودن ادمین بار در حالت تعمیر
  • افکت Blur برای عکس پس زمینه با قابلیت تنظیم شفافیت
  • تظیمات بسیار راحت و استفاده آسان
  • پشتیبانی از فونت پارسی
  • دارای دو نسخه رایگان و تجاری

استفاده از این پلاگین بسیار راحته و احتیاج به هیچ توضیح خاصی نیست فقط کافیه نصب و فعالش کنید بعد از اون می‌بینید که آیکون پنل تنظیمات اون کنار نوار ابزار مدیریتی وردپرس به نمایش در میاد حالا وارد پنل تنظیمات بشید و صفحه خودتون رو شخصی سازی کنید و بسازید. امیدوارم این مقاله هم براتون مفید بوده باشه و بتونید یک صفحه در حال تعمیر عالی بسازید و همیشه با وردپرس به روز و حرفه‌ایی باشید.

4/5 - (1 امتیاز)

کانال تلگرام ماندگار وب

  1. emir

    خیلی مفید بود.
    یکی از مشکلاتی که بعضی از افزون های Maintenance دارن (فک کنم همشون البته) اینه که تمامی افزونه ها و تنظیمات رو به حالت پیشفرض بر می گردونن و معمولاً حالت راست چین مطالب به هم می خوره

  2. رضا

    سلام
    آقا واقعا خسته نباشید
    من تا حالا خیلی از سایت شما استفاده کردم خیلی عالیه سایتتون
    یه درخواست داشتم فقط نمیدونم کجا مطرح کنم هرچی گشتم انجمن و اینا هم ندیدم
    میخواستم بدونم آیا امکانش هست افزونه Shortcodes Ultimate رو ترجمه کنید ؟
    http://wordpress.org/plugins/shortcodes-ultimate/

    1. امیر خلجی مهر

      درود

      افزونه به گروه فارسی ساز معرفی میشه، در صورتی که تنها نیاز به ترجمه فایل زبان باشه اینکارو براتون انجام میدن و در صورتی که نیاز به ویرایش فایل های استایل باشه عذر ما رو پذیرا باشید
      موفق باشید

  3. آرمان

    سلام. سپاس بابت آموزش شما.
    آیا زمانی که سایت به مشکلی بر بخوره، افزونه به صورت خودکار تشخیص میده و صفحه تعمیر رو نشون میده؟

دیدگاه خود را بنویسید

ماندگار وب - 1400