دوره آموزش کامل راه اندازی سایت با وردپرس (ویدیویی)

4.8/5 - (19 امتیاز)

اگر شما یک نویسنده، عکاس و… هستید، تخصصی دارید و یا می‌خواهید مطالبی را در فضای مجازی منتشر کنید پیشنهاد می‌کنم وب‌سایت شخصی خود را راه‌اندازی کنید.

در این دوره آموزشی رایگان، از ابتدا با ثبت دامنه و خرید هاست شروع و وب‌سایت را راه‌اندازی می‌کنیم و در نهایت به‌راحتی می‌توانید مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در جلسات پایانی دوره هم به اصول و ساختار مطالب می‌پردازیم و اشاره می‌کنیم که چطور یک مطلب را در وب‌سایت خود منتشر کنید.

مدرس دوره میکائیل اندیشه است که از سال ۲۰۱۱ در حوزه برنامه نویسی و طراحی وب فعالیت می‌کند.

آموزش فارسی وردپرس

حاصل دوره

با تماشای این دوره شما می‌توانید یک وب‌سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را از صفر راه اندازی کنید و هم‌چنین با اصول و نحوه درست مدیریت وب سایت آشنا می‌شوید تا بتوانید روند رشد وب‌سایت خود را فراهم کنید. این دوره هیچ پیش نیازی ندارد.

مخاطبان دوره

این دوره برای افرادی که دانشی در حوزه راه اندازی وب‌سایت و برنامه نویسی ندارند مناسب است. برای کسانی که می‌خواهند وب‌سایت خود را از ابتدا و بدون وابستگی به شخص دیگری، راه‌اندازی کنند. برای وبلاگ نویس‌هایی که می‌خواهند وبسایت مستقل خود را داشته باشند و به سایر سرویس دهنده‌ها وابسته نباشند.

هدف دوره

این دوره با این هدف راه اندازی شده است که هر شخصی بتواند دانشی که دارد را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد، من شخصا باور دارم که با به اشتراک‌گذاری دانش می‌توان، بیشتر یاد گرفت، رشد کرد و به درجات بالاتر رسید. امیدوار هستم شما بتوانید با این دوره دانش و تجربیات خود را بقیه به اشتراک بگذارید و همچنین با معرفی دوره به دوستان‌تان ما را در این کار یاری کنید.

هدیه‌ای از گروه ماندگار وب

برای تمام دوستانی که این دوره را تهیه می‌کنند گروه ماندگار وب یک کد تخفیف را در نظر گرفته است تا بتوانند هاست وردپرس خود را ارزان‌تر تهیه کنید و هزینه کمتری برای آن بپردازید و همچنین اگر در وب‌سایت وردپرسی خود با مشکلی روبرو شدید از پشتیبانی رایگان وردپرس، ویژه‌ی کاربران ماندگار وب برخوردار شوید. ( کد تخفیف : mekaeil )

در نهایت از شما خواهش دارم بعد از تماشای دوره، امتیاز میزان رضایت خود از آن را در صفحه دوره آموزشی ثبت کنید.

 

تماشای دوره رایگان ” راه اندازی وب‌سایت وردپرسی و مدیریت آن

4.8/5 - (19 امتیاز)

کانال تلگرام ماندگار وب

دیدگاه خود را بنویسید

ماندگار وب - 1400