افزونه چیلی سرچ برای جستجو و کاوش بهتر در وردپرس

3.7/5 - (4 امتیاز)

اگر شما هم وبسایتی دارید که در اون مطالب منتشر میکنید یا محصولات خودتون رو در فروشگاه اینترنتی وردپرسی (ووکامرس) به فروش می‌رسانید، قطعا متوجه شده‌اید که جستجو در وردپرس از تجربه کاربری، انعطاف پذیری، دقت و سرعت کافی برخوردار نیست و جای خالی جستجوگر ایجکس وردپرس به هنگام تایپ، فیلتر نتایج بر اساس دسته‌بندی و… حس می‌شود.

از طرف دیگر، وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست و نمی‌توان انتظار داشت که همه نیازهای ما را به صورت پیش‌فرض حل کند. از این رو، می‌توان اکثر مشکلات و کمبودهای این سیستم مدیریت محتوای همه‌فن حریف را از طریق افزونه‌های قدرتمندی که توسعه دهندگان توسعه داده‌اند حل کرد. ما در هاستینگ مانگار وب تا کنون سعی کرده‌ایم بهترین و کاربردی‌ترین افزونه‌های وردپرس را به شما دوستان وردپرسی معرفی کنیم.

امروز قصد داریم برای بهبود جستجو وردپرس افزونه چیلی سرچ را معرفی کنیم. این افزونه اخیرا توسط یک مهندس ایرانی ساخته شده و هدف آن بهبود تجربه کاربری و دسترسی به محتواییست که کاربر شما آن را جستجو کرده است.

 

از جمله امکانات این افزونه جستجوگر وردپرس می‌توان به:

  • پشتیبانی از همه نوع‌های دلخواه پست (از جمله مطالب، برگه‌ها، محصولات، صفحه‌هایی که افزونه‌های دیگر ایجاد می‌کنند)
  • فیلتر جستجو بر اساس دسته‌بندی، تگ، تاریخ انتشار، نویسنده، قیمت و…
  • جستجو فازی و تصحیح غلط املایی عبارت جستجو شده
  • جستجو با ویس (صدا)
  • جستجو داخل فایل‌های متنی اشتراک گذاشته شده در سایت (داخل فایل‌های pdf، ورد و…)
  • سریع‌تر از چیزی که فکر کنید
  • امکان وزد دادن به فیلدهای متفاوت

برای نصب این افزونه فقط کافی‌ست آن را در وردپرس نصب کنید و مواردی که باید در نتایج جستجو وردپرس نمایش داده شوند را انتخاب کنید. این افزونه به زبان شیرین فارسی نیز ترجمه شده، به همین دلیل به راحتی می‌توانید آن را مطابق نیازتان تنظیم کنید.

برای دریافت افزونه چیلی سرچ وردپرس کلیک کنید

3.7/5 - (4 امتیاز)

کانال تلگرام ماندگار وب

دیدگاه خود را بنویسید

ماندگار وب - 1400