اولین وردپرس وب۳ جهان اکنون بر روی فلاکس کلود اجرا می‌شود

3.7/5 - (6 امتیاز)

کمبریج، انگلستان – آوریل/ ۲۰۲۳ – وردپرس بتا در فلاکس

 



فلاکس، ارائه دهنده برجسته خدمات ابری غیرمتمرکز، اخیراً از سرویس نسخه بتا عمومی وردپرس رونمایی کرده است.
وردپرس یک نرم افزار مدیریت محتوا است که قدرت بیش از ۸۰۰ میلیون وب‌سایت در سراسر جهان را تامین می‌کند و با افزونه‌های شخص ثالث برای عملکرد گسترده سازگار است.


ادغام وردپرس با فلاکس اجازه خواهد داد توسعه دهندگان برای اجرای وبلاگ‌های مبتنی بر وردپرس، فروشگاه‌های تجارت الکترونیک و سایر مجموعه‌ها برنامه های کاربردی در یک باطن مقیاس پذیرتر و غیرمتمرکزتر اجرا شوند.

این نسخه از وردپرس بر روی فلاکس نمایش دیگری از دیدگاه فلاکس از یک اکوسیستم یک مرحله ای است که در آن کاربران می توانند برنامه ها را میزبانی یا مستقر کنند و داده ها را در یک فضای ذخیره سازی و محیط ابری با دسترسی بالا ذخیره کنند.

علاوه بر این، سایت‌های وردپرسی که بر روی بطن فلاکس اجرا می‌شوند برای میزبانی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند و نسبت به ارائه دهندگان هاست معمولی، و تست های بنچمارک اولیه عملکرد بهتری را در آپتایم و سرعت پاسخگویی نشان می دهند. برنامه های وردپرس فلاکس با قیمت شروع استاندارد 2.99 دلار، حدودا 4.82 فلاکس در دسترس هستند. پرداخت گزینه‌های این طرح‌ها در توکن بومی فلاکس با طرح‌هایی برای فیات در حال حاضر ارائه می‌شوند.

 



پاسخگویی به ترجیحات متنوع مشتری
عملکرد بالای سایت های وردپرسی که روی فلاکس اجرا می شوند را می توان به این موضوع نسبت داد که اکوسیستم سخت افزار درجه سازمانی و شبکه توزیع شده در سطح جهانی از گره های زائد این شبکه مقیاس پذیر تضمین می کند که کاربران می توانند از برنامه وردپرس خود از هر کجای دنیا در دسترس بودن بالا را تجربه کنند.

با رعایت حداکثر فلاکس قابلیت استفاده بهینه، در فلاکس کلود تنها در چند مرحله آسان برای تکمیل وب سایت ها را می توان مستقر کرد.

دانیل کلر، یکی از بنیانگذاران فلاکس، در مورد ریلیز منتشر شده، اظهار نظر کرد:
“من همیشه منشن کردم تیم ما در فلاکس، ماکسیمالیست نیست. وردپرس در فلاکس یک بار دیگر پل تدبیر را بین اکوسیستم های وب۲ و وب۳ برای میلیون ها کاربر پخش می کند، قرار دادن زمینه برای وب سایت بهتر و امن تر. این خبر بزرگ برای عدم تمرکززدایی است. وردپرس یک نرم افزار ضروری است که بسیاری از وب سایت های وب را در وب شکل داده است و با ادغام با فلاکس ، ما می توانیم به یکی از بزرگترین برنده ها برای تمرکززدایی و مردم دست پیدا کنیم.”

راه اندازی وردپرس همزمان با رونمایی فلاکس کلود اعلام می شود
 مجموعه‌ای از سرویس‌های ابری و سایر پیشنهادات قابل همکاری  اکوسیستم فلاکس.

به عنوان بخشی از این مجموعه، فلاکس درایو، یک فضای ذخیره سازی ابری غیرمتمرکز است. پلتفرمی برای دستگاه های موبایل و دسکتاپ نیز اعلام شده است. وردپرس نقش مهمی در فضای ابری فلاکس ایفا می‌کند و یک لینک ارتباطی حیاتی را ارائه می‌کند. بین سایر محصولات فلاکس و چشم انداز بزرگ تمرکززدایی.
کلر افزود، دسترسی وردپرس عظیم است و ما هیجان زده هستیم که فلاکس وب۳ را به کاربرانش معرفی کنیم.


درباره فلاکس

فلاکس وب۳ کلود مجموعه‌ای از خدمات محاسباتی غیرمتمرکز و راه‌حل‌های بلاکچین به‌عنوان یک سرویس است که قابلیت تعامل و غیرمتمرکز بودن را ارائه می‌دهد.
محیط توسعه ای شبیه به AWS.
فلاکس از یک سکه بومی POW (Proof-of-Useful-Work) برای قدرت بخشیدن به این اکوسیستم استفاده می کند و مشوق هایی را برای میزبان‌های سخت‌افزار، حاکمیت زنجیره‌ای، و کاهش عوامل بد از طریق شرط‌بندی الزامات برای اجرای سخت‌افزار داراست. سیستم عامل فلاکس در بالای لینوکس اجرا می شود. برای ارائه شبکه با محاسبات با دسترسی بالا و محک قدرت تأیید شده و از بلاکچین برای اطمینان از شفافیت در عملیات حاکمیتی استفاده می کند.

3.7/5 - (6 امتیاز)

کانال تلگرام ماندگار وب

دیدگاه خود را بنویسید

ماندگار وب - 1400