نمایش تعداد کاربران بر اساس نقش کاربری در وردپرس

5/5 - (12 امتیاز)

با سلام، در خدمت شما کاربران گرامی هاستینگ ماندگار وب هستیم با یکی دیگر از آموزش‌های وردپرس، امروزه یکی از نمادهای قدرت در بین وب‌سایت‌های وردپرسی نمایش تعداد کاربران خود است. به طوری‌که در بیشتر مارکت‌هایی که با وردپرس طراحی شده‌اند همیشه در گوشه‌ای از سایت خود تعداد کاربران را نمایش می‌دهند. امروز ما هم برای شما آموزشی رو آماده کرده‌ایم که می‌توانید تعداد کاربران خود را در گوشه‌ای از قالب وردپرس وب‌سایت خود نمایش دهید، قابل ذکر است که شما از طریق این آموزش می‌توانید تعداد هر نوع کاربر خود را نمایش دهید مثلا کاربران نویسنده، مشارکت‌کننده و…

نمایش تعداد کاربران بر اساس نقش کاربری وردپرس

برای این کار شما می‌توانید از قطعه کد زیر در هر کجای پوسته وردپرسی خود استفاده نمایید:
<?php $user_query = new WP_User_Query( array( 'role' => 'author' ) ); $users_count = (int) $user_query->get_total(); echo $users_count;?>
شما با قراردادن کد بالا در هرجای پوسته وردپرس خود می‌توانید تعداد نویسنده‌های خود را نمایش دهید، دقت کنید که برای نمایش سایر نقش‌ها کافیست نقش مورد نظر خود را به جای author قرار دهید، در زیر نقش‌های پیش‌فرض وردپرس رو تماشا می‌کنید:

مدیر کل : administrator

ویرایشگر : editor

نویسنده : author

مشارکت‌کننده : contributor

مشترک : subscriber

امیدواریم که این آموزش وردپرسی برای شما کاربران گرامی مفید واقع شده باشد، در ادامه کار اگر با مشکلی برخورد کردید حتما از قسمت نظرات مطرح کنید.

5/5 - (12 امتیاز)

کانال تلگرام ماندگار وب

  1. سوشیانت

    سلام.
    دو تا سوال داشتم البته مربوط به این پست نیست ولی حقیقت نمیدونستم کجا بپرسم.

    اول این که افزونه ای سراغ دارید تا مطالبی که در کانال تلگرام میذاریم رو به صورت اتوماتیک به عنوان یک پست جدید در سایت وردپرسمون منتشر کنه؟

    دوم این که چند ماهه که منتظر آپدیت جدید وردپرس فارسی هستیم ولی خبری نیست. خبر دارید کی میاد؟ انگار تیم فارسی وردپرس کار رو رها کرده! و این که اگر آپدیت غیرفارسی (انگلیسی) رو از طریق پیشخوان وردپرس انجام بدیم برای سایت مشکلی پیش میاد؟ مثلا برای بخش تقویم جلالی و چیزهای دیگه

    1. امیر خلجی مهر

      درود
      پرسش نخست رو جستجو کنید، افزونه‌ای که پست‌های سایت رو به تلگرام بفرسته، هستش اما اینکه از تلگرام به سایت بفرسته رو آگاهی ندارم.
      پرسش دوم هم باید بگم خیر، شما همان نگارش را بروز کنید، اگر مشکلی پیش آمد کافیست افزونه جلالی و یا پارسی دیت را نصب کنید.

  2. سعید

    سلام ممنون
    چطور میشه تعداد محصولات ووکامرس رو نمایش داد
    مثلا اگر توی فروشگاه 100 تا محصول هست چطور توی قالب نشون بدیم این تعداد رو به صورت کد تابعی؟

دیدگاه خود را بنویسید

ماندگار وب - 1400