چگونگی نمایش بلوک‌های تبلیغاتی در پست‌هایی خاص در وردپرس

4.2/5 - (5 امتیاز)

آیا می‌خواهید بلوک‌های تبلیغاتی را در پست‌هایی ویژه در وردپرس نمایش دهید؟ این مکان‎های تبلیغاتی به شما این اجازه را می‌دهند که تبلیغات‌تان را موقعی که کاربر با محتوا بسیار درگیر شده است، به او نشان دهد. در این مقاله از وبلاگ هاستینگ ماندگار وب، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون اینکه حتی یک خط کد بنویسید و یا اینکه سایت‌تان دچار مشکل شود بتوانید بلوک‌های تبلیغاتی خودتان را در پست‌هایی خاص به نمایش بگذارید.

چرا باید در پست‌هایی خاص تبلیغات نمایش دهیم؟

در حالی که راه‌های متفاوتی برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی وجود دارد، تبلیغات بنری در صدر این مسیر هاست. اغلب شما تبلیغات بنری را در نوارکناری یا نوار بالایی سایت‌ها تماشا می‌کنید. از آنجایی که این شیوه تبلیغات بسیار مرسوم هست، منجر به کوررنگی می‌شوند که بر روی نرخ کلیک‌ها و درآمد شما تاثیر می‌گذارند.

برای مقابله با این موضوع، بسیاری از ناشران تبلیغات را همراه با پست قرار می‌دهند. این کار را انجام می‌دهند زیرا این نقطه‌ای است که کاربران درگیر محتوا هستند. این شیوه، نمایش تبلیغات شما را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند که کلیک‌های بیشتری جمع کنید.

اگر چه، شما نیاز دارید که تجربه کاربران‌تان را در نظر بگیرید. مکان دادن به تبلیغات درون یک پست هم‌چنین می‌تواند خطرناک و مزاحم باشد.

برای کاهش عوارض جانبی، شما می‌توانید بلوک‌های انتخاب شده تبلیغاتی را در پست‌هایی خاص در سایت‌تان نمایش دهید. این پست‌ها می‌توانند پست های محبوب، پست‌های طولانی یا پست‌های برجسته شما باشند.

با این گفته‌ها، اجازه بدهید نشان بدهیم چگونه بلوک‌های تبلیغاتی را در پست‌های خاص در وردپرس نمایش دهید.

نمایش تبلیغات در پست‌های خاص وردپرس

اولین کاری که باید بکنید این است که افزونه Adsanity را نصب و فعال سازید.

Adsanity یک افزونه مدیریت تبلیغات تجاری است و باید برای دسترسی به تمام امکانات آن پول پرداخت کنید. این افزونه به شما این اجازه را می‌دهد که به راحتی بلوک‌های تبلیغاتی بسازید و آن‌ها را در هر جای دل‌خواهی در سایت وردپرسی‌تان نمایش دهید. این افزونه با هر شبکه تبلیغاتی ثالثی مانند Google Adsense کار می‌کند. هم‌چنین می‌توانید با این افزونه، تبلیغات را به صورت مستقیم به تبلیغ کنندگان بفروشید.

بعد از فعال سازی افزونه، نیاز دارید به صفحه Adsanity » Create Ad  برای ساخت اولین تبلیغ‌تان بروید.

نخست عنوان تبلیغ را وارد کنید. این به شما کمک خواهد کرد که تبلیغ در سایت‌تان را تشخیص دهید.

در قدم بعدی، باید نوع تبلیغاتی را که می‌خواهید بسازید، انتخاب کنید. افزونه Adsanity به شما اجازه می‌دهد که تبلیغات میزبان و تبلیغات شخض ثالث را اضافه کنید.

برای تبلیغات میزبان، نیاز دارید که اندازه تبلیغ را انتخاب کنید. پس از اینکه لینک URL را وارد کردید و تصویر دل‌خواه را فراهم کردید می‌توانید از آن برای تبلیغ استفاده کنید.

برای شبکه تبلیغ شخص ثالث شبیه Google Adsense، می‌توانید به تب ‘External Ad Network’ بروید. اینجا می‌توانید اندازه تصویر را انتخاب کنید و کد فراهم شده توسط شبکه تبلیغاتی‌تان را قرار دهید.

در قدم بعدی، می‌توانید تبلیغ را منتشر کنید یا روی لینک edit برای تنظیم تاریخ برای انتشار تبلیغ کلیک کنید. شما می‌توانید برای هر تبلیغ دلخواهی تاریخ شروع و پایان تبلیغ را تنظیم کنید.

پس از اینکه تبلیغ را منتشر کردید، می‌توانید آن را به پست‌ها و صفحه‌های دلخواه‌تان، یا هر جایی در وبسایت‌تان که تمایل دارید اضافه کنید.

قرار دادن بلوک‌های تبلیغات در پست‌های وردپرس

نخست نیاز است که پست‌ها یا صفحه‌هایی را که می‌خواهید در آن بلوک تبلیغات را نشان دهید، ویرایش کنید. شما متوجه دکمه‌های ‘Insert Ad’ و ‘Insert Ad Group’ در ویرایش کننده دیداری خواهید شد. روی دکمه ‘Insert Ad’ کلیک کنید.

یک پنجره باز خواهد شد که شما می‌توانید در آن تبلیغی را که می‌خواهید نمایش دهید انتخاب کنید و سپس روی لینک Insert کلیک کنید.

این افزونه کد کوتاه شده‌ای را درون پست شما قرار خواهد داد. حالا می‌توانید پست را ذخیره کنید و پست‌تان را برای دیدن عمل‌کرد صحیح تبلیغ تماشا نمایید.

اضافه کردن بلوک تبلیغاتی در پست‌های وردپرس با استفاه از کد کوتاه

شما هم‌چنین می‌توانید بلوک‌های تبلیغاتی را با استفاده از کد کوتاه در وردپرس اضافه کنید. این کار مخصوصا برای کسی مفید است که ویرایش کننده متن برای پست‌هایش استفاده می‌کند.

به صفحه Adsanity » Manage Ads بروید. لیستی از تبلیغاتی را که ساخته‌اید، تماشا می‌کنید.

در جلوی هر تبلیغ، یک لینک کد کوتاه تماشا می‌کنید. با کلیک بر روی آن کد کوتاه به صورت خودکار کپی می‌شود.

به صفحه ویرایش پست یا صفحه مورد نظری که می‌خواهید در آنجا تبلیغ را نمایش دهید بروید و کد کوتاه را در آنجا قرار دهید (paste). فراموش نکنید برای ثبت تغییرات حتما پست را ذخیره کنید.

امیدوارم این مقاله به شما در یاد گرفتن نحوه نمایش دادن بلوک‌های تبلیغاتی در پست‌های وردپرس کمک کرده باشد. شما شاید علاقه مند باشید لیستی از بهترین ابزارها و افزونه‌های بازاریابی در وردپرس را بشناسید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

کانال تلگرام ماندگار وب

  1. محمد

    سلام.میتونید افزونه ایی رو معرفی کنید که مثل سایت های تبلیغات کلیکی،پس از کلیک بر روی تبلیغ یک قالب بالای صفحه ساخته بشه و شمارنده معکوس داشته باشه.بعد از اتمام زمان پیغام(آگهی دیده شد) بده؟یا میتونید یه جور کد برای وردپرس بدید که این قابلیت رو بسازم؟خیلی ممنون میشم.

    1. امیر خلجی مهر

      درود.
      بنده چنین افزونه‌ای را نمی‌شناسم، بهتر است در انجمن بیان کنید:
      http://forum.wp-parsi.com/

دیدگاه خود را بنویسید

ماندگار وب - 1400