دانلود قالب شرکتی وردپرس – Square

5/5 - (10 امتیاز)

با درود فراوان به دوستان عزیز.

در این لحظه باز هم قالب وردپرس دیگری را با موضوع شرکتی برای شما عزیزان به بهترین شکل ممکن پارسی سازی و بصورت رایگان برای استفاده، در اختیارتان قرار می‌دهیم.

این قالب شرکتی وردپرس Square نام دارد که دارای بخش‌های گوناگونی همانند: اسلایدر، معرفی ویژگی‌ها، برندها و… می‌باشد. برای استفاده از این قالب شرکتی وردپرس نیاز به انجام کارهای دشوار و پیچیده نیست و می‌بایست قالب وردپرس را از مسیر پیشخوان وردپرس و یا هاست وردپرس خود بارگذاری نمایید و نسبت به فعال نمودن آن اقدام نمایید.

دانلود قالب شرکتی وردپرس

پس از فعال کردن قالب شرکتی وردپرس، تنها و تنها کافیست به مسیر: پیشخوان > نمایش > سفارشی‌سازی، رفته و پیکربندی مورد پسند خود را برای چگونگی نمایش این پوسته وردپرس در نظر بگیرید. همه‌ی بخش‌های این پوسته به سادگی قابل تنظیم هستند و در صورتی که مشکلی در نصب آن داشتید، می‌توانید آن‌را در بخش دیدگاه‌های همین نوشته بیان کنید.

دانلود قالب شرکتی وردپرس (square)

5/5 - (10 امتیاز)

کانال تلگرام ماندگار وب

    1. امیر خلجی مهر

      با درود
      پوسته کاملا پارسی سازی شده، شاید پوسته را بروزرسانی کرده باشید که اگر اینطور هست باید دوباره آن را از همین نوشته دریافت و نسبت به جایگزینی آن اقدام کنید.

  1. میلاد

    سلام
    ابتدا میخواستم تشکر کنم از زحماتتون بابت سایت خوبتون

    من هم این قالب و هم قالب total را نصب کردم از قسمت تنظیمات – خواندن صفحه نخست: را روی گزینه خانه و برگه نویشه ها را هم روی گزینه دلخواه قرار دادم ولی سایت نمایش داده نمیشه یعنی در قسمت سفارشی سازی هر تغیراتی اعمال میکنم انجام نمیشه .

    ممنون میشم راهنمایی کنید .

    1. امیر خلجی مهر

      درود میلاد جان
      پوسته‌ها دقیقا چیزی می‌شوند که شما در پیش‌نمایش آن‌ها تماشا می‌کنید، تنها نیاز هست همانگونه که در نوشته‌ی بالا آمده، آن‌ها را به درستی نصب و پیکربندی کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

ماندگار وب - 1400