ماندگار وب هشت ساله شد!

4.8/5 - (23 امتیاز)

با درود فراوان به دوستان و کاربران گرامیِ ماندگار وب.

در بیست‌و‌نهمین روز از تیرماه سال 1398، گروه ماندگار وب با افتخار فراوان، وارد هشتمین سال از فعالیت خود شد و خداوند مهربان را سپاسگزار هستیم که توانسته‌ایم یکسال دیگر را نیز در کنار شما همراهان عزیز باشیم و با استناد به دیدگاه‌ها و تماس‌های شما دوستان، خدمات خود را آن‌طور که کاربران ایرانی شایستگی آن‌را دارند، ارایه دهیم.

در سالی که پُشت‌سر گذاشتیم با توجه به اینکه تمرکز خود را بیش‌تر بر روی خدمات پیوسته با سرویس‌های میزبانی وب، متمرکز نموده بودیم تا در نهایت بتوانیم به بهترین شکل ممکن سایت‌های کاربران خود را میزبانی کنیم، توانستیم به شکل قابل توجهی رضایت کاربران خود را کسب نموده و در پِی‌آن با توجه به استقبال کاربران از سرویس‌های میزبانی وب هاستینگ ماندگار وب، چندین سرور تازه را با بروزترین سخت‌افزار موجود خریداری کرده و آن‌ها را به مجموعه سرورهای ماندگار وب در لوکیشن‌های ایران و آلمان اضافه نماییم. همچنین در سال گذشته، ماندگار وب علاوه بر همکاری با دیتاسنتر افرانت، همکاری خود را با دیتاسنتر آسیاتک (برج میلاد) نیز آغاز نمود و در حال حاضر سرویس‌های اشتراکی، سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی خود را به دلخواه مشتریان، از این دو دیتاسنتر مطرح ایرانی، ارایه می‌هد.

در سال پیش‌رو نیز همانند سایر سال‌ها با قدرت و انگیزه‌ی فراوان قصد افزودنِ خدماتی تازه را به مجموعه‌ی ماندگار وب داریم که از جمله‌ی این خدمات، می‌توان به: تولید محتوا، پشتیبانی و مدیریت سایت‌ها، سئو، مدیریت سوشیال‌ها، آموزش حضوری وردپرس و مواردی از این‌دست اشاره کرد، همچنین در سال تازه سرویس میزبانی بسیار ویژه‌ای را برای سایت‌های وردپرسی ارایه خواهیم داد که این سرویس بصورت تضمینی: تخصصی‌ترین، پُرسرعت‌ترین و ایمن‌ترین هاست وردپرس موجود در ایران خواهد بود که پیاده‌سازی چنین بستری ابداع تیم فنی هاستینگ ماندگار وب بوده است.

همچنین همانند سال‌های گذشته برای قدردانی از همراهی شما دوستان و کاربران گرامیِ ماندگار وب، در نظر داریم 29 سرویس میزبانی وب (سی‌پنل ایران – پلن سوم) را برای یک‌سال در اختیار برندگان این بخت‌آزمایی قرار دهیم.

قرعه کشی هاست رایگان وردپرس

چنانچه شما نیز می‌خواهید شانس خود را برای برنده شدن یکی از این 29 سرویس آزمایش کنید، کافیست دیدگاهی را در این نوشته بفرستید.

نکته‌ها:

  • کاربران تا 1398/05/10 برای شرکت در این بخت‌آزمایی، زمان دارند.
  • چنانچه شما یکی از برندگان باشید و تا 2 روز پس از فرستاده شدن ایمیل آگاه‌سازی از سوی ماندگار وب به آن پاسخ ندهید، سرویس به‌کس دیگری واگذار خواهد شد که پیشنهاد می‌شود شماره تماس (تلگرام) خود را در دیدگاه قرار دهید. (در سایت نمایش داده نخواهد شد)
  • این سرویس‌ها شامل دامنه رایگان ir نخواهند شد.
  • اگر این سرویس مورد نیاز شما نمی‌باشد، خواهشمندیم این مورد را در دیدگاه خود بازگو کنید تا شانس سایر دوستان برای برنده شدن افزایش پیدا کند.

همچنین بر روی همه‌ی سرویس‌های میزبانی وب ایران و آلمان، به مناسبت زادروز وبسایت ماندگار وب 60 درصد! تخفیف ویژه تا 1398/05/10 در نظر گرفته شده است که دوستان با کد تخفیف 8salegi می‌توانند در خریدهای یکساله‌شان استفاده کنند.

شمار شرکت‌کنندگان 73 تَن

چنانچه از شرکت‌کنندگان بوده‌اید، پوشه‌ی inbox, spam, junk ایمیل خود را چک کنید، برای برندگان ایمیلی با نام هاستینگ ماندگار وب فرستاده شده است

 

4.8/5 - (23 امتیاز)

کانال تلگرام ماندگار وب

  1. شبنم اکبرنژاد

    سلام و وقت به خیر
    از آموزشهایی که در سایتتون قرار دادی سپاسگزارم و امیدوارم یکی از برندگان قرعه کشیتون باشم.

  2. هادی جعفرزاده

    با سلام من یک گیمر هستم و یک وبلاگ هم دارم اما متاسفانه پول زیادی ندارم تصمیم گرفتم در این قرعه کشی شرکت کنم و شانس خودم را بیازمایم من پول خرید هاست ندارم اما آرزو دارم تا بتوانم یک وب سایت بسازم و برای همین این دیدگاه را نوشتم از ماندگار وب متشکر ممنون از شما

  3. بنیامین افشاری

    درود بر شما
    من تقریبا ۲ سالی هست که از سرویس های شما استفاده میکنم و باید بگم که بسیار عالی بودن خصوصا پشتیبانی که بسیار به من کمک کردند

    امیدوارم همیشه موفق و ماندگار باشید

  4. هیوا رستمی

    درود فراوان بر تمامی دوستان و دستندرکاران ماندگاروب
    با سپاس از تمامی زحمات شما بزرگواران به امید پیشرفت روزافزون و مشتری مداری هر چه بیشتر
    بنده نیازی به هاست ندارم

    1. امیر خلجی مهر

      درود آقای رستمی عزیز.
      ایمیل شما را هم در لیست قرار دادم و اگر برنده شدید و اندازه ارزش پلن سوم، سرویس شما شارژ خواهد شد.

  5. محمد نوریان

    با سلام و خسته نباشید .

    من الان یکساله که با ماندگاروب اشنا شدم و خیلی هم از سرویس ها راضی بودم ، و به دوستم هم معرفی کردم و اون هم از سرویس هاتون راضی هست.

    امیدوارم همیشه موفق باشید

  6. مرتضی کاشی

    باسلام
    از آموزشهایی که در سایتتون قرار دادی سپاسگزارم و امیدوارم یکی از برندگان قرعه کشیتون باشم.و تشکر از شما بابت ایجاد این فرصت خوب

  7. نصور نقی پور

    دوستان عزیز تیم ماندگار وب
    با عرض سلام و خسته نباشید

    حدود دو سال است که از سرویس های شما استفاده میکنم و از لطف و کمک فنی شما بهره‌مند بوده ام.
    با همه فراز و نشیب‌هایی که بوده ولی نهایت کار یک خیال راحت و رضایت از سرویس‌های باکیفیت و با قیمت‌های منصفانه بوده است.

    غرض صرفاً سپاسگزاری بود و به هاست رایگان نیازی ندارم.

    با احترام

    1. امیر خلجی مهر

      درود و سپاس از همراهی شما آقای نقی‌پور عزیز. قطعا شما شایسته خدماتی بهتر از این‌ها هستید و به امید خدا تمام تلاش‌مان در همین راستا خواهد بود.

  8. احمد فرج پور

    عرض سلام و خسته نباشید
    8 سالگی ماندگار وب را تبریک عرض میکنم
    امیدوارم همیشه موفق باشید

  9. Mohammad1382

    سلام
    دوست من یکسالی میشه ماندگار وب رو به من پیشنهاد داده واقعا عالی هستین مخصوصا تخفیف هاتون

  10. محمد عباس پور

    سلام
    من حدود یک سال هست که با ماندگار وب توسط دوستم آشنا شدم واقعا سرویس هاتون عالیه مخصوصا تخفیف هاتون قیمت هاتون هم نسبت به سایتای دیگه ارزون تره.

  11. محمد

    حدود یکساله میشناسمتون
    پشتیبانی همیشگی بوده
    سرور هم بدون مشکل
    ممنون
    تولدتون مبارک
    دست و جیغ و بندری….

  12. سعید

    چند سالی هست مشتری شما هستم اوایل از کیفیت کار راضی نبودم . اما رفته رفته بهتر شد و الان به هر کسی که بخواد هاست بخره پیشنهاد میکنم از ماندگار وب بگیره . قیمتا هم واقعا نسبت به بقیه عالیه .
    تبریک میگم به مناسبت ۸ سالگی .

  13. حامد

    درود
    امسال کار با ماندگار وب شروع کردم. و از کیفیت سرویس و پشتیبانی خدا را شکر تا این جای کار راضی بودم. انشالله روز به روز بهبود و تنوع در سرویس ها را شاهد باشیم.

    پیروز و مانا باشید.

  14. حميدرضا شيرالي

    صرفا تعاريف خوب ديكران و خدمات رساني خوبتون و قيمت هاي نسبتا خوب – بنده را مجاب كرد به سايتتون مراجعه كنم با اميد سلامت و توفيق روز افزون براي مجموعه شما

    1. امیر خلجی مهر

      با درود و خوش‌آمدگویی به ماندگار وب.
      در خدمت‌تان خواهیم بود، همچنین همه‌ی سرویس‌ها در ماندگار وب، دارای گارانتی کیفیت و بازگشت هزینه هستند.

  15. امین

    سلام
    جسارتا افزونه وردپرس فارسی رو شما نوشتین؟من از پیشخوان وردپرس خبر رو دیدم برا همین پرسیدم.موفق باشین

  16. احمدرضا

    تبریک به تیم ماندگار وب که هر روز بهتر و قوی تر قدم بر میدارن. به امید موفقیت های بیشتر برای این تیم پر تلاش و متخصص.

  17. رضا کیانوش

    سلام وقت بخیر
    به به، واقعا مبارک باشه
    من خودم رو جزو گروه ماندگار وب میدونم و به این موضوع افتخار میکنم.
    به امید موفقیتهای روز افزون

    1. امیر خلجی مهر

      درود و سپاس رضا جان، سلامت باشید.

      ما هم به‌بودن شما در مجموعه ماندگار وب افتخار می‌کنیم و بسیاری از موفقیت‌هایی که در بخش طراحی کسب کرده‌ایم را حاصل زحمات شما می‌دانیم و صمیمانه از همراهی شما سپاسگزار هستیم.

  18. احمد درگو

    سلام. بدنبال یه آموزش از گوگل وارد سایتتون شدم و پیام قرعه کشی رو دیدم. من تا حالا از سرویس های شما استفاده نکردم ولی با خوندن نظر دوستان جز تعریف از شما ندیدم. البته نگاهی هم به قیمت هاست و سرورهاتون انداختم که قیمت مناسب بود. به امید خدا در فرصتی دیگه حتما یه سرویس واسه تست ازتون خریداری خواهم کرد. اول راهیم و با حداقلا میریم جلو. هشت سال فعالیت در این حوزه مهمترین نگرانی در مورد راه اندازی یک وبسایت که یهویی تعطیل شدن و از دست رفتن اطلاعات و سرمایه کاربر هست رو برطرف میکنه. به قول دوستانی که از شما سرویس دارند امیدوارم همیشه در حال ترقی و پیشرفت باشین که این ترقی و پیشرفت قطعا در کسب و کار کاربرانتون منعکس خواهد شد و پیشرفت روز افزون شما در واقع در کسب و کار کاربران نمود پیدا خواهد کرد. با تشکر.

    1. امیر خلجی مهر

      درود به شما آقای درگو.
      کاربران نسبت به ما لطف داشته‌اند و ما نیز همیشه در تلاش هستیم تا خدماتی را ارایه کنیم که کاربر ایرانی شایستگی آن را دارد.
      لازم به گفتن است در این مجموعه، بیشتر همکاران دست‌کم 10 سال سابقه‌ی کار با وردپرس را دارند و ماندگار وب تنها هاستینگ ایرانی می‌باشد که بصورت رایگان، پشتیبانی “تخصصی” وردپرس دارد و امیدوارم هستیم نظر شمارا نیز همانند سایر دوستان، جلب کنیم.

  19. علی

    سلام
    من مدت سایتم در آخر مرداد تموم میشه امیدوارم بتونم بیام و ببینم تعریف شما بجا بود یا یر و دوباره امیدوارم و خوشبین که حتما این تعریف جا خواهد بود چون 8 سال سابقه خود نشان از ارایه خدمات عالی ب کاربران هست . هر چند من دارم هاست میخرم و هاست رایگان شما از نظر فضا و پهنا و لوکیشن جوابگوی بنده نیست اما بخاطر محدویت فضا و اد دامین قید یک سایتم رو زدم و دیدم بد نیست در قرعه کشی با دادن کامنت شرکت کنم و اون سایتم رو بالا بیارم البته اگر جز 29 نفر برنده قرعه کشی باشم
    با تشکر

  20. حسینی

    سلام و تبریک. جسارتا کاش از کلمه بخت آزمایی، استفاده نکرده و واژه ای دیگر، بکار گرفته میشد
    ابراز خرسندیمان را پذیرفته و ما را نیز در شادی خود، شریک بدانید

  21. nimook

    یعنی خدایی تا حرصم از هاستی که دارم به اوج رسید مطلب شما رو دیدم.
    به شدت امیدوارم برنده بشم :)) و به شدت امیدوارم موفق باشین

  22. nimook

    ببخشید منظورتون از ایمن سازی و افزایش سرعت دقیقا چیه ؟و اینکه من حس میکنم هاست خارج با وجود اینکه میگن برا سئو خوب نیست و…خیلی بهتر از هاست ایرانه.اگه میشه نظرتونو بگین.

    1. امیر خلجی مهر

      بصورت اختصاصی روی سرعت و امنیت سرویس‌هایی که کاربران از ما دارند، کار می‌کنیم.
      بله، ایران برای شرکت‌های هاستینگ سود زیادی دارد و برای همین این‌را جا انداخته‌اند که سئوی بهتری دارد، در صورتی‌که دیتاسنترهای ایرانی در سطح بین‌المللی نیستند و پایداری کمتری دارند که این خود یک ویژگی منفی در سئو هست و قطعا سرویس‌های خارجی در اولویت هستند.

      این نکته را نیز بگویم که گوگل در نتایج خود، لوکیشن را نیز در نظر می‌گیرد و چنین گفته‌هایی در سئو درست هست اما مشکل اینجا هست که کیفیت سرویس‌های داخلی به مراتب کمتر است.

  23. حسین حمزه لوئی

    سلام
    مبارکا باشه
    من چند سالی هستش از سرویس های شما استفاده میکنم و خیلی راضی هستم
    امیدوارم همکاری ما همچنان پایدار باشه ( الان من چندمین برنده هستم ، اولی نباشم دومی هستم )
    راستی همینجا از زحمات آقای خلجی مهر و همکارانشون قدردانی میکنم ، تو این چند سال خیلی اذیتشون کردم

    1. امیر خلجی مهر

      درود بر شما آقای حمزه‌لوئی عزیز.
      زنده باشید، شما لطف دارید نسبت به ما و هر کاری هم که برای شما انجام شده جز وظایف ما بوده و امیدوار هستیم برای همیشه بتوانیم رضایت کاربران‌مان را جلب نماییم.

  24. بهار ثابتی

    امیدوارم من یکی از این 29 نفر باشم و بتونم همراه با گروهم استارتاپ موفقی مثل شما راه بندازیم 🙂

    1. امیر خلجی مهر

      به امید خدا تلاش می‌کنیم تا در سال آینده، اگر شد شمار سرویس‌های رایگان را برای زادروز ماندگار وب، بیشتر کنیم تا دوستان شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشند.

  25. زارع

    با سلام‌
    امروز، در جستجو بودم که نام شما رو دیدم ، نمیدونم خودتون هستید یا نه ؟
    ولی یادم میاد همیشه شما خواننده وبلاگ من بنام غمگنانه بودید ، و نظر هم میگذاشتید !!
    من از شیراز بودم ، و شما تهران و یا کرج !
    امیدوارم که موفق باشی در کارهات

    1. امیر خلجی مهر

      با درود.
      بله آقای زارع، فکر می‌کنم شما روزنامه‌نگار بودید یا در این حوزه فعالیتی داشتید، دقیقا خاطرم نیست چون این موضوع برای 6 . 7 سال پیش است.
      سپاسگزار هستم از شما، امیدوارم شما هم همواره شاد و سلامت باشید.

  26. سعید حسن پور

    سلام
    یعنی خداوکیلی به خوبیه ماندگاروب هیچ جا ندیدم از پشتیبانی خوبتون بگیررررر تا سرویساتون یعنی عالی هستید بی عیب و نقص افتخار میکنم بهتون. دمتون گرم

دیدگاه خود را بنویسید

ماندگار وب - 1400