سفارش طراحی افزونه وردپرس

افزونه‌ها یا همان پلاگین‌ها بازوی وردپرس هستند. بازوهایی که وردپرس را بیش از پیش قدرتمند می‌کنند، ثبت بیش از ۳۶ هزار پلاگین و ویدجت در مخزن وردپرس، به خوبی گویای این مطلب است که هیچ سیستم مدیریت محتوایی به اندازه‌ی وردپرس قابلیت گسترش توسط افزونه‌ها را ندارد. در این میان نیز هستند افراد مشکل پسندی که بسته به نوع و نیاز و کارآیی وبسایت‌شان، به دنبال افزونه‌هایی بومی و منحصر به فرد و مناسب با نیاز و سلیقه خود میگردند که کمتر به صورت آماده یافت می‌شود.

تا کنون فروشگاه‌ها و عرضه کنندگان زیادی، افزونه‌های وردپرس را به رایگان و یا ترجمه شده و یا به صورت مارکتینگ عرضه کرده‌اند. اما ما در اینجا امکانی را مهیا کرده‌ایم که مدیران وبسایت‌های وردپرسی، بنا بر سفارش و سلیقه‌ی خود و نوع کاربردی که از یک افزونه اختصاصی وردپرس توقع دارند، پلاگین مورد نظر خود را طبق سلیقه و خواست خود سفارش داده و تیم طراحی و توسعه‌ی ماندگار وب، در اسرع وقت به این سفارشات رسیدگی خواهد کرد.

تمامی سفارشات ثبت شده و طراحی شده و تحویل داده شده به مشتریان این بخش، به صورت اختصاصی بوده و در دسترس فرد یا افراد دیگری قرار نخواهد گرفت. همچنین تمامی افزونه‌های اختصاصی طراحی شده دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌باشند. امید که این بخش در ماندگار وب نیز بتواند گامی موثر در جهت رفع نیاز کاربران فارسی زبان وردپرس برداشته و ایده‌های کاربران را به عمل تبدیل نماید.

برای ارسال سفارش طراحی افزونه وردپرس میتوانید از طریق فرم ذیل اقدام کنید.


ماندگار وب - 1400