سفارش بهینه سازی وردپرس (افزایش سرعت)

اهمیت سرعت بارگذاری وب‌سایت، چیزی نیست که نیاز به تشریح داشته باشد. این مقوله یکی از فاکتورهای اصلی و همیشگی در رتبه بندی وبسایت‌ها بوده و خواهد بود، تا جایی که در این حوزه، نه ثانیه‌ها بلکه صدم ثانیه‌ها می‌توانند تعیین کننده در فضای پرترافیک و رقابتی باشد. در این میان نیز یکی از معایب وردپرس این است که بصورت پیش‌فرض بسیار سنگین اجرا می‌شود و در اغلب موارد نیازمند دخالت انسانی برای کاستن از بار سنگین آن و کمک به بارگذاری سریع آن است که این مورد از دغدغه‌های اصلی هر مدیر سایت وردپرسی بوده است.

لذت استفاده از وردپرس را ساسپند شدن هاست، سرعت پایین بارگذاری صفحات سایت، محیط کند پیشخوان وردپرس و گاهی امتیاز پایین برای سرعت بارگذاری در مراجعی مانند Gtmetrix , Google developers برای مدیران سایت‌های وردپرسی تبدیل به تجربه‌ای تلخ و جاماندن از سایر رقبا می‌کند. تجربه‌های آزاردهنده‌ای که میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که گاها متعارف و یا غیرمتعارف است.

در راستای رفع نیاز مدیران سایت‌های وردپرسی، اینجا در مجموعه ماندگار وب ما به شما کمک خواهیم کرد تا بدون صرف هزینه‌های زیاد برای ارتقا هاست به پلن‌های بالاتر، وقت‌گذاشتن‌های طولانی برای بهینه‌سازی سرعت لود سایت و انجام آزمون و خطاهای عمدتا دردسرساز، کار با وردپرس خود را سریعتر، کارآمدتر و کم‌هزینه‌تر از پیش تجربه کنید. ما تلاش خواهیم کرد پروژه‌ی شما را با هزینه‌ای منصفانه در کمترین زمان به نتیجه‌ی مطلوبی که برای شما و بازدیدکنندگان شما تجربه‌ای لذت بخش باشد برسانیم. برای سبقت گرفتن از دیگران با ما در تماس باشید!

برای ارسال سفارش بهینه سازی وردپرس میتوانید از طریق فرم ذیل اقدام کنید.

در حال حاضر از پذیرش سفارش معذور هستیم، لطفا سفارش خود را ثبت نکنید!


ماندگار وب - 1400