سفارش طراحی پوسته وردپرس

در سال‌های اخیر دامنه استفاده از فضای اینترنت تا حد زیادی از سطح کاربری به سطوحی کاربردی‌تر کشانده شده است. افراد و سازمان‌های آنان در کنار ایده‌ها و افکار نوآورانه، فرصت‌ها و ظرفیت‌های عدیده‌ای را جهت فعالیت به دست آوردند و ورود سیستم‌های مدیریت محتوا با تنوع و انواع آن، جوامع را به سمت تحقق شعار هر فرد یک وبسایت، نزدیک تر کرد.

آنچه بیش از پیش، به این تحول جامه عمل پوشاند، ورود یکی از بهترین سرویس‌های مدیریت محتوا به عرصه وب بود که امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که نام آن را نشنیده باشد. سیستمی متن باز و منعطف و رایگان و در عین حال قدرتمند و توانا برای اجرای همه‌ی مقاصد هر فرد و سازمان با هر ایده و هدف. سیستم مدیریت محتوای وردپرس، که به جرات میتوان گفت محبوب ترین سیستمی است که افراد از آن استفاده کرده‌اند. این سیستم در سالهای اخیر به صورت تخصصی در کشور ما با پشتیبانی گروه ها و فعالان وب، بومی سازی شده است.

یکی از خدمات گروه طراحی ماندگار وب که در راستای رفع نیاز کاربرانِ سیستم مدیریت محتوای وردپرس در ایران به انجام آن همت کرده است، طراحی و اجرای قالب‌هایی مناسب و استاندارد برای انواع سطوح کاربری این سیستم قدرتمند، برطبق سلیقه و مناسب با نوع فعالیت آنان و رفع نیاز فارسی زبانان به مجامع غیرفارسی زبان است.

در ابتدای امر، و تا پیش از ورود نظارت‌ها و استانداردها به این حوزه، کمتر توجهی به استاندارد سازی در این بخش میشد و صرفا جنبه‌های گرافیکی در طراحی پوسته‌های وردپرس، بر اصول کیفی آن ارجعیت داشت. با ورود و بسط روز افزون استانداردهای بین‌المللی در این حیطه، به مرور زمان به طور روز افزونی این حیطه نیز جزئی از اصول فنی و تکنیکی در طراحی و اجرای سیستمهای مدیریت محتوا قلمداد شده و جای خود را به عنوان یک علم ظریف در این حوزه باز کرد. امروزه با علم به این موضوع، متخصصین ماندگار وب تلاش دارند تا اصل چشم نوازی و تنوع در طراحی پوسته وبسایت‌های وردپرسی را با اصول فنی و مورد تایید استانداردهای قید شده در کنسرسیوم وب ترکیب کرده و آن را در راستای اهداف خود به خدمت بگیرند. بر همین اساس گروه ماندگار وب در راستای طراحی و اجرای پوسته‌های اختصاصی وردپرس، پذیرنده تمامی سفارشات تمامی کاربرانی که کسب و کار و یا وبسایت خود را بر پایه سیستم مدیریت محتوای وردپرس تاسیس کرده اند بوده و تمامی مراحل طراحی قالب وردپرس و اجرای سفارشات را به صورت کاملا سفارشی با قیمت‌های رقابتی، به کاربران فارسی زبان عرضه میدارد.

برای ارسال سفارش طراحی قالب وردپرس میتوانید از طریق فرم ذیل اقدام کنید.


ماندگار وب - 1400