تلویزیون ورزشی وردپرس

3.5/5 - (2 امتیاز)

امروز قصد دارم یک افزونه ورزشی بسیار جالب رو براتون معرفی کنم که مطمئنم خیلی به کارتون میاد و امیدوارم بخوبی بتونم این افزونه رو خدمتتون معرفی کنم.

نام این افزونه هست SportsPress TV که در ادامه بیشتر معرفیش خواهیم کرد.

افزونه ورزشی وردپرس

این یکی از افزونه‌های مفیدی بود که در زمینه ورزشی دیده بودم بدلیل اینکه هزاران شبکه ورزشی رو بدون هیچ محدودیتی بصورت رایگان پشتیبانی می‌کنه و شما می‌تونید در ویجت یا همون ابزارک‌ها، اون رو به امکانات سایت‌تون اضافه کنید.

کار با این افزونه بسیار ساده هست و به راحتی می‌تونید اون رو تنظیم کنید.

پس از نصب و فعال سازی یک گزینه با نام SportPress TV به بخش تنظیمات اضافه می‌شه. پس از ورود به بخش تنظیمات این افزونه وردپرس، می‌تونید اون رو تنظیم کنید که در ادامه بهتون این بخش‌هارو معرفی می‌کنم؛

Region : انتخاب منطقه مورد نظرتون (این افزونه تا این لحظه از 6 کشور پشتیبانی می‌کنه: فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان و آمریکا)

Default channel : انتخاب کانال تلویزیونی پیش‌فرض (پس از انتخاب منطقه مورد نظر در بالا، می‌تونید در این بخش یکی از کانال‌های ورزشی اون کشور رو انتخاب کنید تا هنگامی که کاربر وارد سایت شما شد اون کانال براش بصورت پیش‌فرض نمایش داده بشه.)

Play size : سایز بخش کننده ( دارای 4 گزینه Small , Medium , Large و Full width می‌باشد که می‌تونید یکی از سایز‌هارو به دلخواه انتخاب کنید.)

حالا می‌تونید برید به بخش ابزارک‌ها و Sportpress Tv رو به یکی از ویجت‌های فعال سایت‌تون اضافه کنید.

بوسیله این افزونه وردپرس می‌تونید یک وب سایت ورزشی حرفه‌ای برای کاربران خود ایجاد کنید و اقدامی جهت سرگرم شدن آن ها برداشته باشید.

این افزونه بصورت کاملا رایگان به کاربران وردپرس عرضه می‌گردد و قادر است هزاران شبکه تلویزیونی ورزشی با زبان‌های مختلف را بصورت آنلاین برای شما بخش نماید.

در انتها بگم که این افزونه رو هنگامی که تست کردم کیفیت و سرعتش باور کردنی نبود.

امیدوارم از این افزونه بهره کافی رو برده باشید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

کانال تلگرام ماندگار وب

    1. محمد جهانی

      کیفیت و سرعتش باور کردنی ” نبود ”
      دوست عزیز منظورم اینه که کیفیت و سرعتش از حد انتظار بیشتره.

دیدگاه خود را بنویسید

ماندگار وب - 1400