قالب شخصی وردپرس – HELIX

5/5 - (3 امتیاز)

قالب شخصی وردپرس که در این لحظه از بخش قالب‌های فارسی وردپرس در ماندگار وب در دسترس شما دوستان قرار گرفته شده است Helix نام دارد که توسط سایت فاب تمز طراحی گردیده است و بصورت 100% و با کیفیت بالا ترجمه و پارسی سازی گردیده است.

برای استفاده از این قالب شخصی وردپرس پس از دریافت و نصب و فعال نمودن آن چنانچه تمایل دارید از حالت وبلاگی استفاده کنید نیاز به تغییر و یا تنظیمات خاصی در این قالب شخصی نیست و این حالت بصورت پیش‌فرض از پیش تعیین شده است اما برای نمایش حالت اسلایدر در برگه نخست ابتدا به مسیر پیشخوان > برگه‌ها > افزودن برگه رفته و یک برگه با نام دلخواه ایجاد کرده و از سمت چپ در قسمت “صفات برگه” قالب را بر روی Homepage قرار بدهید و بعد از انتشار برگه به مسیر پیشخوان > تنظیمات > خواندن رفته و در قسمت “برگه نخست” نام برگه ای که با قالب Homepage و نام دلخواه ساخته بودید انتخاب کرده و تغییرات را ذخیره کنید.

در مرحله‌ی بعدی برای تکمیل نصب قالب شخصی وردپرس به تنظیمات پوسته شخصی رفته و در تب برگه نخست دسته بندی نوشته های اسلاید به همراه تعداد نمایش آنها را مشخص ساخته و تغییرات را ذخیره سازید. در آخرین گام برای نمایش پیوندهای مورد نظر خود در منوی پوسته به مسیر پیشخوان > نمایش > فهرست‌ها رفته و فهرست تازه ای را با نام دلخواه ایجاد کرده و پیوندها را بر اساس نیاز خود چیده و تغییرات را برای اضافه کردن فهرست به پوسته ذخیره سازید.

قالب Helix با دارا بودن حالت نمایشی وبلاگی و یا اسلاید مناسب برای سایتهای شخصی و وبلاگ‌ها می‌باشد، این قالب شخص وردپرس از تصاویر بندانگشتی وردپرس، ابزارک‌ها، فهرست‌ها پشتیبانی می‌کند، هم‌چنین با استفاده از پنل تنظیمات کاربران می‌توانند تبلیغات نوارکناری این پوسته وردپرس را مدیریت کنند.

امیدوار هستیم این قالب شخصی مورد توجه و پسند دوستان وردپرسی قرار گرفته باشد، چنانچه مشکل و یا پرسشی در رابطه با این پوسته وردپرس دارید میتوانید آنرا در بخش دیدگاه‌ها مطرح بفرمایید.

دانلود قالب شخصی وردپرس (Helix)

5/5 - (3 امتیاز)

کانال تلگرام ماندگار وب

    1. امیر خلجی مهر

      درود
      خب باید پوسته را نصب و پیکربندی کنید، اگر از کاربران هاستینگ هستید درخواست بدهید تا پشتیبانان برای‌تان همانند دمو نصب کنند.

  1. Ali

    😂آقای که نمیدونی چیه باید اون ابزار رو توی هاستت نصب کنی که ته جدول خدمات cpanel هست و ابزار های دیگری مثل جوملا و …. هم بهت معرفی می‌کنه و توی چند دقیقه روی اون هاستت وصل میشه

دیدگاه خود را بنویسید

ماندگار وب - 1400